SHO VAD HÄNDER KUKEN VÄNDER MELLAN DINA TÄNDER!

ÅT VILKET HÅTT ?  ÄH DE SPELAR INGEN ROLL ! FÖR DE E JAG SOM HAR KONTROLL !!! haha
idag åkte jag till bobas efter skolan träffade emma o angelica o nåra fler .
chillade där en stund tills de stängde (kl 5 ). sen gick jag hem käkade o så .
fick reda på nu att jag hade två mitterminsvarningar , idrott o no . haha hade varit med på idrotten 7 av 14 gånger ;P
men nu : sitter o har tråkigt , precis gjort min svenska läxa  o ska göra lite engelska innan jag ska sova , ska typ skriva om en artist . jag valde Bob Marley. eller som han egentligen hette Robert Nesta Marley :P
men nu eftersom jag har så tråkigt ska jag göra dehär testet :P

bortskämd?

[] märkes-skor
[x] märkes-jacka
[] tv på rummet
[] dvd på rummet
[x] dator på rummet
[x telefon på rummet
[x] en kamera
[] en videokamera
[x] din familj har en bil
[ ] din familj har fler än ett hus
[ ] din familj har fler än två hus
[ ] din familj har fler än tre hus

5

du använder dagligen
[ ] dyr parfym (som kostar minst 500)
[x] foundation
[ ] concealer
[x] rouge
[x] puder
[ ] läppglans
[x] solpuder
[x] mascara
[x] platt-/lock-tång

6

du ser på
[] desperate housewifes
[ ] grey's anatomy
[ ] heroes
[] the oc .. det finns inte längre men kollade
[x] sex and the city
[] ugly betty .. inte mkt längre
[x] scrubs
[ ] Dr House

2

du har sett
[x] just my luck
[] john tucker must die
[] titanic
[] moulin rouge
[x] high school musical
[x] high school musical 2
[] epic movie
[ ] dude, where's my car?
[x] the perfect man
[x] the wedding crashers
[] freaky friday
[x] legally blonde
[x] not another teen movie
[x] bring it on
[x] bring it on again
[x] Honey

10

du säger ofta
[ ] whatever
[] oh my god!
[x] venne
[ ] cutie
[ ] sweetie
[x] nehe ?
[x] säkert ?

3

Totalt: 26

1-22 = ghettokid
23-29 = normal
30-37 = bortskämd unge
38-49 = överklass-snobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0