Donkish Med Emmish !

shu bree ! väldigt väldigt väldigt längesen jag bloggade men jag har helt glömt bort ;P
men men nu ska jag sminka mej o sådära fixa håret ..sen blire Donken med Emma !
i helgen har jag inte gjort någonting , i fredags va jag barnvakt hela kvällen , i lördags va jag med min mor i stan lite sådära , o idag har jag bara suttit framför datan ..
men nu blire ut ut ut !
har fått låna en mobil av carolina så nu blire mycke bilder fööör deen haar een braa kaameeraa oo dee ee läätt aatt lääggaa ööveer bildeer fråån deen :):)
men men , inte så intreessant kanske ,
något mera ointressant är att imorgon ska jag inte va med på idrotten :) haha för jag ska ivääg , dom som vet vart , dom vet . dom som inte vet får inte veta ;) lite PRIVATE ! haha men men nu ska jag sminka klart mej .
possposs !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0